dissabte, 30 de setembre del 2017

El viatge fotogràfic - EEUU

Viatjar suposa fugir del que és quotidià i obrir la porta de nous indrets que, fins el  moment, ens eren desconeguts. Representa descobrir nous espais que renoven l'ànima, i  enfrontar-se a noves experiències que fan que s'activin els sentits.
Conèixer nous llocs, ajuda a afinar la nostra mirada, que esdevé molt més receptiva. Les nostres percepcions del que ens envolta són més subtils i ens permeten noves lectures.
Creuar fronteres és apropar-nos a noves finestres de contemplació que produeixen en nosaltres sensacions de renovació espiritual . Aquests nous escenaris, que ens sedueixen i fascinen, permeten afegir noves fulles al diari de l'autor.
Quan vaig visitar per darrera vegada EEUU em vaig plantejat fer un treball amb film Blanc i Negre de format 6x6 del que he anat presentant alguna cosa en aquest blog, però també vaig fer algunes fotos digitals. Portava una Nikon D300 amb objectiu 17-55 2,8 i un 70-300 4,5-5,6. Per desgràcia no ho vaig captar amb RAW, tan sols uns quants JPEG que he volgut recuperar ara que properament tindré la sort de visitar NY.
Un paisatge de pel·lícula.
Composició arquitectònica a las Vegas

Un retrat molt americà.

Ambients bucòlics a Idaho.

Natrura espectacular a Yellowstone

Fotografia de fauna salvatge a Wyoming.

Recordant les pel·licules del Oeste a Monument Valley

Recorregut fotogràfic per Antelope Canyon.

Seguint la ruta 66

Ciutats que s'apropen al cel.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada