dimarts, 21 de març del 2017

U.S. 66


Quan viatgem les fotos que captem, encara que de temes variats, solen obeir a les nostres preferències. En el meu cas predomina el paisatge en blanc i negre. Així va ser en fer una ruta de 11.000 Km durant un mes per l'Oest dels Estats Units. Em vaig centrar en fotografiar diversos Parcs Naturals i ciutats, però en revisar després el treball realitzat, també hi havia una sèrie de fotografies que es podien agrupar des d'un altre punt de vista.


Si és evident que, avui dia, l'automòbil forma part de les nostres vides, als  Estats Units encara ho és més. Tot i que viatjava amb una càmera de format mig (6x6) i dos objectius, angular i normal (50 i 80mm), no vaig poder evitar que els vehicles que m'acompanyaven per la carretera quedessin impressionats en un  quants dels meus negatius. El màxim exponent va ser a la Ruta 66, dita també "The Main Street of America", on cotxes clàssics i grans camions em transportaven a aquelles produccions de Hollywood que veia al cinema quan era petit. Aquest tram de carretera em van  ajudar, especialment, a reviure aquella Amèrica profunda que esperava trobar en algun moment del viatge.
 

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada