dimarts, 12 de juliol del 2016

En pot petit bona confitura!

Els refranys com el del títol ens traspassen la saviesa popular. No sóc partidari d'imposar limits a l'hora de pensar una fotografia (mides, formats i enquadrament, suports,  tractaments químics o digitals, color, composició, etc) crec que l'important és aconseguir una obra final que ens toqui la fibra d'alguna manera. Però de vegades si que va ve imposar-nos alguna limitació com exercici visual. Avui dia en que, sobre tot amb la tecnologia digital, hi ha tendència a acumular un excessiu nombre de fotos pot ser convenient practicar certes limitacions.
Fa poc vaig visitar de nou una exposició a la Universitat de Barcelona i vaig tindre oportunitat de reviure els meus vells temps d'estudiant. Em vaig proposar concentrar aquelles vivències i sentiments en tan sols tres indrets i amb un màxim de 9 clics. Són imatges sencilles però, per a mi, suficients per condensar aquest records.
Conclusió: Proveu de crear exercicis d'aquesta mena. Ajuden al nostre aprenentatge ja que ens obliguen a pensar més profundament en el que estem fent.

Olympus OMD EM5 MarkII i zuiko 12-40 2,8 PRO
Aplicats a le fotos filtres "Analog efect pro 2" de Nik Collections.

 

 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada