diumenge, 26 de juny del 2016

Moments especials

Tots els moments són especials, ¡però alguns més que altres!. He començat a positivar les fotos realitzades al Marroc en el 2015. Vàrem fer nit a Merzouga i vaig ser matiner. Els meus companys de viatge encara dormien i vaig aprofitar per fer una passejada pel desert de "Erg Chebbi". M'agrada gaudir dels amics però també d'aquests moments de soledat perquè permeten retrobar-se un mateix i faciliten una mena de connexió extraordinària amb el món que ens envolta. En aquesta ocasió a més de gaudir del paisatge vaig trobar un grup de nens que sorprenenment ja estaven llevats i jugaven evitant estones més caloroses. Em vaig acostar lentament intentant no interferir en la seva activitat i vaig poder impressionar dos negatius fins que va canviar l'escena. Em va impactar la complicitat que semblava haver-hi entre ells.
La segona foto està feta en una tarda plàcida i tranquil·la del 2013 a la platja de Santa Bàrbara (Califòrnia). Va arribar un grup d'escolars i vàrem poder divertir-nos amb els seus jocs i rialles. Aquest cop si que vaig estar una bona estona captant imatges i vaig tirar un rodet (12 fotos).
Em trobo sovint que situacions i llocs ben allunyats entre si m'aporten sensacions i sentiments comuns. Ho sento en el moment de fotografiar i també en contemplar les còpies acabades.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada