dijous, 14 de gener del 2016

Olympus OMD EM5 Mark II

He estat provant aquesta càmera d'Olympus i la veritat és que m'ha sorprès.  Sóc usuari de càmeres clàssiques (per a foto en blanc i negre), habitualment de format mig i ocasionalment de gran format (10x12) i 35mm. En digital i, fins ara, de "full frame".




En aquest model en concret crec que es reuneixen moltes característiques remarcables, i n'hi ha algunes que, per a mi, són especialment interessants:
- El estabilitzador genial! Et permet fer fotos amb poca llum i/o velocitats lentes aguantant la càmera a mà. Jo he provat fins a 1 segon amb resultats molt acceptables (òptica 12-40 2,8 Olympus pro)
- És petita i ideal per viatjar (en certes ocasions ja estava cansat de carregar amb un equip pesant).
- És una càmera resistent, ràpida i discreta.
- La seva pantalla tàctil és molt útil.
- La mida del seu sensor i la possibilitat de fotografia d'alta resolució.
Com a inconvenients:
- El accés al les funcions de la càmera no és tan directe com en la reflex.
- El visor electrònic és molt i molt bo, però a mi encara m'agrada més la visió que ens proporciona una reflex.
Continuaré treballant amb ella i estic segur que em donarà moltes satisfaccions!
Algunas fotos fetes recentment amb la càmera...
1/3 seg. - f 13 - ISO 200
 

1/20 seg. - f9,5 - ISO 200
1/45 seg. - f 9,5 - ISO 200
1/180 seg. - f 4 - ISO 200
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada